Wednesday, December 7, 2011

Liverpool mengintai penyerang Barcelona...



Lebih kurang 3 minggu lagi, musim perpindahan Januari akan dibuka untuk peluang kelab-kelab Eropah mendapatkan pemain baru. Antar spekulasi yg bertiup ialah usaha Liverpool untuk mendapatkan penyerang Barcelona & Sepanyol, David Villa.

Villa dilaporkan sedang menilai peluang beliau dalam kesebelasan utama Barca dan pemain itu juga dikatakan tidak selesa dengan rakan sepasukannya, Leo Messi. Kontrak beliau dilaporkan masih berbaki 18 bulan & seteru utama Barca, Madrid juga berminat untuk mendapatkan khidmat beliau.

Liverpool memerlukan penyerang baru yg konsisten untuk mengisi jentera serangan pasukan itu yg tidak boleh terlalu mengharap pada Suarez semata-mata yg dilaporkan bakal digantung oleh FA ekoran insiden beliau dengan penyokong lawan serta insiden dengan pertahanan Man Utd, Patrice Evra.

Manakala, Andy Carroll memang tidak boleh diharap buat masa ni. Dengan tag 35juta pound, rasanya Liverpool telah tersalah melaburkan duit mereka terhadap Carroll. Mungkin menjuarai Piala Carling adalah pengubat paling sesuai untuk penyokong2 The Reds untuk musim ini!!! Kalau tak berjaya..mungkin barren spell lagi la musim ni...

No comments:

Post a Comment