Wednesday, April 20, 2011

Mereka perlukan bintang-bintang yang lebih established!!!!

Perkara ni memang dah lama TP ingin suarakan tapi hari kapten mereka sendiri menyauarakan hal ini. Arsenal tidak mungkin akan memenangi sebarang trofi jika berterusan mengharapkan pemain-pemain muda sahaja! menurut Cesc Fabregas.

Pada TP, Arsenal seharusnya mempunyai yang pemain yg benar-benar bintang & matang untuk meningkat moral & memotivasikan pemain-pemain muda yang ada. Memang bakat-bakat yang ada di Arsenal bagus tapi mereka perlukan lebih masa untuk berada di puncak prestasi. Untuk mengisi ruang-ruang ini, Wenger & pemilik Arsenal perlu segera membawa masuk bintang-bintang yang mampu menjana kemampuan keseluruhan pasukan.

Polisi Wenger yang suka mendapatkan pemain muda di usia bawah 20-an & kemudian ditune menjadi bintang besar seperti yang dilakukan kepada Henry, Vierra & Anelka sebelum dijual untuk keuntungan berlipat ganda perlu difikirkan semula berdasarkan kemarau trofi yang sudah berlanjutan ini.

Arsenal juga tidak mustahil akan melaksanakan polisi itu terhadap Fabregas sendiri yang kini sangat2 dikehendaki oleh kelab asalnya di Nou Camp. So kepada Arsenal, mereka perlu berbelanja setidak-tidak bermula awal musim depan jika tidak mahu kemarau ini berterusan.........

No comments:

Post a Comment